پنجشنبه 29 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسيه: ممکن است موضع مان در مذاکرات هسته ای ايران تغيير کند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - روسيه با اعلام آمادگی برای تغيير موضع خود در مذاکرات هسته ای ايران وارد قمار خطرناکی در جهت مقابله با تحريم ها عليه مسکو شده است.

آسوشيتدپرس نوشت: روسيه با اعلام آمادگی برای تغيير موضع خود در مذاکرات هسته ای ايران وارد قمار خطرناکی در جهت مقابله با تحريم ها عليه مسکو شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل «انتخاب»، پس از آنکه اوباما روز دوشنبه ۱۱ مقام روس و اوکراينی را تحريم کرد، سرگئی ريابکوف معاون وزير خارجه روسيه روز چهارشنبه به خبرگزاری اينترفکس گفت که اين کشور ممکن است موضع خود را در مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ايران تغيير دهد.

وی افزود: روسيه نمی خواست از مذاکرات هسته ای به عنوان اهرم فشار استفاده کند، اما ممکن است در پاسخ به اقدامات امريکا و اتحاديه اروپا دست به چنين کاری بزند.

اين سخنان جدی ترين تهديد دولت پوتين از زمان الحاق کريمه به روسيه است.

جی کارنی سخنگوی کاخ سفيد روز چهارشنبه گفت که دولت امريکا به دنبال گسترش تحريم ها عليه روسيه است.

راسموسن دبيرکل ناتو نيز اقدامات روسيه را خطری بسيار جدی و بزرگ برای اروپا از زمان جنگ سرد خواند.

وی همچنين گفت: ناتو به عنوان گام نهايی برنامه ريزی مشترک برای انجام عمليات در جهت انتقال تسليحات شيميايی از سوريه را به حالت تعليق در می آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016