دوشنبه 4 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمريکا اسنودن را متهم به مزدوری روسيه کرد


رييس کميته اطلاعات مجلس نمايندگان آمريکا روز يکشنبه به شبکه تلويزيونی ان بی سی آمريکا گفت که به نظر وی و بر اساس شواهد اطلاعاتی، سازمان امنيت روسيه به ادوارد اسنودن کمک کرده بود.

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - مايک راجرز روز يکشنبه به شبکه تلويزيونی ان بی سی آمريکا گفت که به نظر وی و بر اساس شواهد اطلاعاتی، سازمان امنيت روسيه به ادوارد اسنودن کمک کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش انتخاب، وی تاکيد کرد: هيچ مقامی در واحد مبارزه با ضد تروريسم آمريکا فکر نمی کند که اسنودن تحت تاثير سازمان امنيت روسيه قرار نداشته است. ما معتقديم او تحت نفوذ اين سازمان بوده و هست.

راجرز از حمايت ادوارد اسنودن از روسيه و اقدام های آن ابراز شگفتی کرد و گفت مردم آمريکا بايد در اين باره آگاه باشند.

ادوارد اسنودن پيمانکار فنی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا سيا است که به اطلاعات طبقه بندی شده ای از برنامه های فوق سری سازمان امنيت کلی آمريکا از جمله برنامه شنود پريزم را به روزنامه های گاردين و واشنگتن پست لو داد.

وی هم اکنون به عنوان پناهنده در روسيه به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016