دوشنبه 4 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن يکی از مرزبانان ربوده شده ايرانی تاييد شد

علی‌اصغر ميرشکاری، معاون امنيتی و انتظامی استاندار سيستان و بلوچستان خبر کشته شدن جمشيد دانايی‌فر، يکی از مرزبانان ربوده شده ايرانی توسط گروه جيش‌العدل را تاييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زاهدان - ايرنا - علی اصغر ميرشکاری روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: بر اساس تحقيقات به عمل آمده خبر شهادت يکی از پنج مرزبان ايرانی تاييد شده است.

وی افزود: ˈجمشيد دانايی فرˈ تنها درجه دار از ميان پنج مرزبان ربوده شده به شهادت رسيده است.


گروهک تروريستی رباينده پنج مرزبان ايرانی از منطقه مرزی جکيگور در جنوب سيستان و بلوچستان يکشنبه شب ادعا کرد که يکی از مرزبانان به نام جمشيد دانايی فر را به شهادت رسانده است.

اعضای گروهک تروريستی موسوم به جيش العدل ۱۷ بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ايرانی را در منطقه جکيگور شهرستان سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان ربودند.

ˈموسی دانايی فرˈ برادر کوچکتر مرزبان جمشيد دانايی فر گفت: جمشيد دانايی فر متولد ۱۳۶۶ محمد آباد سيستان و دارای مدرک ديپلم است که از سه سال پيش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.

وی افزود: جمشيد دوسال پيش ازدواج کرده و نخستين فرزندش ۱۰ روزه است و هنوز پدر و فرزند، يکديگر را نديده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016