سه شنبه 5 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اوباما: به مذاکرات خود با ايران ادامه می دهيم

باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا گفت: ايالات متحده و شرکايش در گروه ۱+۵ به مذاکرات خود با ايران ادامه می دهند.

به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،باراک اوباما در حاشيه نشست جهانی امنيت هسته ای درهلند تصريح کرد پايه و اساس حل مسئله هسته ای ايران وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا امروز سفر يک هفته ای به چند کشور جهان را آغاز کرد. تحولات منطقه کريمه اوکراين، در کانون برنامه های اوباما در رايزنی با سران کشورهايی قرار دارد که به آنجا سفر می کند. امروز اوباما در اولين مرحله از سفر دوره ای اش وارد هلند شد. وی امروز با مارک روت نخست وزير هلند ديدار کرد. اوباما به همراه مارک روت به بازديد از موزه ملی اين کشور در شهر آمستردام (پايتخت) رفتند.

اوباما در حاشيه اين ديدار در کنار نخست وزير هلند در مقابل خبرنگاران گفت.. اروپا و آمريکا در حمايت از دولت اوکراين و مردم اوکراين متحد هستند. ما در تحميل هزينه بر روسيه به علت اقداماتی که تاکنون انجام داده است متحد هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016