چهارشنبه 6 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران ارسال کمک مالی به حماس را از سر می‌گیرد

تارنمای المانیتور به نقل از منابعش در نوار غزه اعلام کرده جمهوری اسلامی ایران ارسال کمک‌های مالی به جنبش حماس را که در نوار غزه حاکم است را از سر گرفته است.

به گزارش خبرنامه گویا روز ۱۹ اسفند محمود الزهار از آخرین رابطین بین حماس و ایران نسبت به بهبود روابط بین دو طرف ابراز خوشبینی کرد. طبق اطلاعات المانیتور قرار است به زودی خالد مشعل به تهران سفر کند. قطر نقش میانجی بین طرفین را بازی می‌کرد. سفر بهمن ماه خالد العطیه٬ وزیر امور خارجه قطربه تهران برای همین مهم صورت گرفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


المانیتور به نقل از همین منبع می‌گوید تهران هفته گذشته برای سفر خالد مشعل چراغ سبز داده‌است.

علی لاریجانی رئیس مجلس ایران نیز چندی پیش گفته بود: " ایران حماس را بخشی از مقاومت می‌داند و به این دلیل از آن حمایت می‌کند. روابط ایران حماس به خوبی گذشته‌اش است و ما مشکلی با حماس نداریم."

روابط بین ایران و حماس از زمان شروع درگیری‌های داخلی در سوریه به دلیل حمایت حماس از مخالفین اسد به سردی گرایید. از آن زمان کمک‌های مالی ایران به حماس که ۲۳ میلیون دلار در سال تخمین زده می‌شود قطع گردید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016