شنبه 9 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تأمين امنيت مرز سراوان به سپاه واگذار شد

مهر ـ در پی واگذاری مأموريت مرزبانی و تأمين امنيت مرزی منطقه سراوان در استان سيستان و بلوچستان به نيروی زمينی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ميزان آمادگی نيروهای قرارگاه قدس برای اجرای اين مأموريت بازديد به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، پس از اقدام گروهک های تروريستی و وابسته به دشمنان ملت ايران در شهادت ۱۴ تن از مرزبانان کشور و نيز ربايش ۵ تن ديگر از نيروهای مرزبانی، با توجه به تصميم گيری ها و هماهنگی های به عمل آمده به منظور تداوم اقدامات مؤثر در مقابله با تهديدات مرزی ناشی از برخی تلاش ها و فعاليت های گروهک های تروريستی و اشرار مسلح در نوار مرزی استان سيستان و بلوچستان، مأموريت تأمين امنيت مرزی ۳۰۰ کيلومتر از منطقه سراوان به قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه واگذار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پايگاه اطلاع رسانی سپاه در گزارش خود افزوده است: بازديد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ميزان آمادگی های مرزبانی بيانگر ايجاد وضعيتی است که شرايط را برای اقدامات و فعاليت های تروريستی و خرابکارانه معاندين و گروهک های تروريستی سخت و ضريب امنيتی منطقه را با مشارکت و همکاری طوائف و مردم بومی ارتقا خواهد بخشيد.

سرلشکر محمد علی جعفری در حين بازديد از يگان های تأمين کننده امنيت مرزی سپاه با اشاره به اهميت اشراف اطلاعاتی به ايجاد چتر مراقبت و کنترل در نوار مرزی و هماهنگی ها و هم افزايی های موجود بين سپاه و ساير نيروهای اطلاعاتی، امنيتی و انتظامی بر اهتمام پاسداران انقلاب برای مقابله قاطعانه و کوبنده با هر گونه تلاشی که بخواهد امنيت و آرامش موجود در اين منطقه را به مخاطره بياندازد تأکيد کرد.

فرمانده کل سپاه همچنين خاطر نشان کرد: گروهک های تروريستی و ضد انقلاب به خوبی می دانند که در بين مردم فاقد هر گونه جايگاهی بوده و اقدامات وحشيانه و ضد انسانی آنان که با پشتيبانی و حمايت بيگانگان و سرويس های جاسوسی غربی ـ صهيونيستی صورت می پذيرد تغييری در وضعيت آنان ايجاد نکرده و همواره موجب انزجار و تنفر ملت ايران خواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016