سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: روزی راحت می‌نشينيم که پرچم شهدا در کاخ سفيد به اهتزاز درآيد

جهان ـ رييس جمهور سابق کشورمان در اردوگاه شهيد مهدی باکری خرمشهر گفت: ملتی که می خواهد موجوديت و عظمت خودش را حفظ کند بايد به ذخاير معنوی و فرهنگی خود تکيه کرده و قدر آنها را بداند.

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری بسيج، لحظاتی پيش دکتر محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازديد از زيارتگاه های سرزمين نور وارد استان خوزستان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين سفر قصد بازديد از شهرهای آبادان و خرمشهر را دارد و اين سفر را به عنوان مسافرت نوروزی خانوادگی خود می داند.

رييس جمهور سابق کشورمان با حضور در منطقه شرق کارون و در منطقه عملياتی شکست حصر آبادان، بر مزار ۹ شهيد گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زيارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشينيم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفيد به اهتزاز درآيد.

اهميت زيارتگاه شرق کارون در اين است که هفته گذشته حضرت امام خامنه ای در جمع زائرين سرزمين نور در همين منطقه حضور يافتند و همچنين اولين شهدای دفاع مقدس در اين زيارتگاه آرميده اند.

گفتنی است غلامحسين الهام و پدر شهيدان عليرضا و محمدرضا موحددانش، احمدی نژاد را در اين سفر همراهی می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016