شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبرئه احمدی نژاد از شکايت مرد دندانساز

مهر ـ محمود احمدی نژاد رئيس جمهور سابق کشورمان در خصوص شکايت يکی از شاکيان خصوصی خود در دادگاه کيفری تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل يک دندانساز اهل اردبيل با طرح شکايتی عليه احمدی نژاد مدعی شد در جريان سفر استانی رئيس جمهور به اردبيل و ديدار وی با مردم دست او شکسته و اين موضوع باعث ايجاد خسارت جانی و مالی به وی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



پس از طرح اين شکايت در دادسرای کارکنان دولت پرونده برای رسيدگی به شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران فرستاده شد.

رحيمی شاکی پرونده در اين باره به خبرنگار مهر گفت: ۲۰ آبان سال ۸۶ محمود احمدی نژاد در جريان سفرهای استانی خود به استان اردبيل آمد که در جريان ديدار مردمی من دچار شکستگی از ناحيه کتف و دست شدم. اين اتفاق برای من مشکلات زيادی را به بار آورد به طوريکه مدتی را در خانه بستری شده و به دليل اينکه نتوانستم کار کنم موفق به پرداخت اقساط وام مسکن نشدم.

وی افزود: حالا بعد از ۵۵ سال زندگی مجبورم خانه ام را بفروشم تا اقساط بانک را پرداخت کنم. در آن زمان که اين اتفاق برای من افتاد هيچکس پاسخگو نشد و من هم به خاطر ناتوانی احمدی نژاد در حفظ جان شهروندان از وی شکايت کردم حالا هم دادگاه برای وی قرار منع تعقيب صادر کرده و احمدی نژاد در خصوص شکايت من تبرئه شده است.

بر اساس اين گزارش، ۲۷ خرداد ماه سال گذشته خبر احضار احمدی نژاد به دادگاه در رسانه ها منتشر شد. در آن زمان اعلام شد اين احضاريه با شکايت کميسيون اصل ۹۰ مجلس و شاکی خصوص ارسال شده است.۵ آذر ۹۲، نخستين جلسه دادگاه در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری برگزار شد که احمدی نژاد در اين جلسه حاضر نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016