شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش فرمانده مرزبانی به درخواست تنبيه مرزبانان ربوده شده

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين ذوالفقاری، فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی روز شنبه در نشست خبری خود در مورد آخرين وضعيت پنجمين مرزبان ربوده شده گفت: نبايد هيچ نقل قولی را در اين مورد پذيرفت و صرفا همان ادعای گروهک مطرح است. هنوز هيچ سند و فيلمی در خصوص شهادت اين مرزبان ارائه نشده و اقدامات مختلفی برای پيگيری آخرين وضعيت گروهبان دانايی فر در دست اجرا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در مورد اينکه آيا در سال جاری هم تهديدهايی متوجه مرز است گفت: تيراندازی های کوری از نقاط مرزی کشورهای همسايه انجام می شود که بيشتر به خاطر اختلافات مالی قاچاقچيان است ولی هيچ تهديد خاصی در سال جاری گزارش نشده است.

افراد به جای پيشنهاد تنبيه مرزبانان در حوزه های تخصصی اظهار نظر کنند

خبرنگاری از ذوالفقاری در مورد سخنان برخی افراد مبنی بر لزوم تنبيه مرزبانان پرسيد که وی در پاسخ گفت: اميدوارم هرکسی در کشور در راستای وظايف و تخصصش اظهار نظر کند تا پاسخگوی افکار عمومی باشيم. طرح پيش از حد برخی موضوعات اثر منفی روی فکر و ذهن ماموران مرزبانی دارد. در کار پليس قانون حاکم است و تنبيه و تشويق هرکسی براساس مقررات و حدود قانونی است. ضمن اينکه آيين نامه انضباطی نيروهای مسلح نيز در اين رابطه وجود دارد.

وی در پايان از اختصاص کامل اعتبار انسداد مرز در سال ۹۲ خبر داد و افزود: براساس اعلام معاونت راهبردی رئيس جمهور ۷۰ درصد از اعتبار مرز در سال ۹۲ باقی مانده بود که قرار است اختصاص يابد تا آخر تابستان نيز مقرهای آسيب پذير مرزبانی در شرق و غرب کشور را ترميم و تقويت می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016