یکشنبه 7 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسين اسماعيلی، رئيس دادگستری استان تهران: فضای بند۳۵۰ آرام است

• وی در پاسخ به اين پرسش که آيا تمامی افراد اين بند توانسته‌اند با خانواده‌هايشان ديدار کنند،گفت: بله تمام ديدار‌ها انجام شده است.

ایلنا ـ رئيس دادگستری استان تهران در مورد توقيف روزنامه ابتکار؛ وضعيت بند ۳۵۰ و زندانی مرتبط با شبکه بی‌بی سی فارسی توضيحاتی داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، غلامحسين اسماعيلی در حاشيه توديع و معارفه رؤسای دادگستری قديم و جديد استان تهران در خصوص علت توقيف روزنامه ابتکار و آيا اينکه آيا وی از روزنامه شکايتی کرده است، گفت: هنوز در مورد علت توقيف اين روزنامه اطلاعی ندارم و از روزنامه‌ها نيز هيچ شکايتی نکردم.

رئيس سابق سازمان زندان‌های در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا مبنی بر وضعيت بند ۳۵۰ زندان اوين گفت: آرامش به اين بند برگشته است و هيچ مشکلی و جود ندارد.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا تمامی افراد اين بند توانسته‌اند با خانواده‌هايشان ديدار کنند،گفت: بله تمام ديدار‌ها انجام شده است.

رئيس دادگستری استان تهران در پاسخ به اين پرسش که آيا رئيس زندان اوين به خاطر اين مسئله تغيير کرده است گفت: هيچ تغييری در زندان اوين رخ نداده است.

رئيس دادگستری استان تهران در مورد پرونده فردی که با بی‌بی‌سی فارسی مرتبط بود، گفت: پرونده اين فرد به دادسرای تهران ارسال شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016