پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر عبدالفتاح سلطانی خواستار محاکمه آمرين و مأمورين حمله به بند ۳۵۰ اوين شد

جرس: همسر زندانی سياسی عبدالفتاح سلطانی، طی شکوائيه ای، خواستار محاکمۀ عاملان و آمران حمله به زندانيان سياسی بند ۳۵۰ زندان اوين شد.

به گزارش جرس، خانواده های زندانيانی که به عزيزانشان در بند ۳۵۰ اوين حمله شده بود از جمله خانواده محمد شجاعی ، ياشار دارالشفا، داور حسينی، بهنام ابراهيم زاده، عبدالفتاح سلطانی، سهيل بابادی و چند تن ديگر، برای شکايت از حمله مامورين امنيتی به بند ۳۵۰ از رييس زندان آقای رسيدی و معاونش آقای جواد مومنی و سليمانی، رييس وقت زندان های کل کشور و کليه آمرين و عاملين حمله به زندان شکايت کردند، اما متاسفانه دادسرای کارکنان دولت شکايت نامه آنها را دريافت نکرد لذا آنها به دادستانی مراجعه کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش، پس از دو ساعت در داستانی خانم حسن پور منشی داديار ناظر زندان و نماينده دادستان اقدام به جمع آوری شکايت ها کرد ولی بی هيچ دليلی هيچ يک از نامه ها را ثبت و درج نکرد، لذا خانواده ها تصميم گرفتند که با توجه به ثبت نشدن نامه هايشان آن ها را روز شانزدهم ارديبشت از طريق پست ارسال کنند.


متن شکايت نامه همسر عبدالفتاح سلطانی:

بسمه تعالی
رياست محترم دادسرای کارکنان دولت
احتراماً معروض می دارد:
اينجانب معصومه دهقان- همسر آقای عبدالفتاح سلطانی وکيل پايه يک دادگستری- درخصوص حمله به زندانيان بی دفاع بند ۳۵۰ زندان اوين با توجه به آنچه ديده و شنيده و در صحن ملاقات از نزديک مشاهده کرده ام, لازم می دانم به جهت توهين و تحقير و ضرب و شتم همسرم و زدن چشم بند و دست بند و تراشيدن اجباری موی سر از معاون زندان اوين- آقای جواد مومنی- طرح شکايت کنم. بديهی است همسرم هيچ گونه امکان و اجازه شکايت از عامل و آمر اين فاجعه را ندارد.

بنابراين بدين وسيله درخواست محاکمه معاونت زندان- آقای جواد مومنی- و کليه آمرين و مأمورين را در خصوص حمله به بند ۳۵۰ اوين دارم.

معصومه دهقان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016