سه شنبه 9 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلترينگ «واتس آپ» تصويب شد

فارس ـ دبير کميته تعيين مصاديق محتوای مجرمانه با اشاره به اينکه در آخرين جلسه کميته برای فيلترينگ نرم‌افزار واتس آپ تصميم گرفته شده و اين موضوع به تصويب رسيده است، گفت: هنوز زمان اجرای آن مشخص نيست.

عبدالصمد خرم‌آبادی دبير کميته تعيين مصاديق محتوای مجرمانه در گفت‌وگو با خبرنگار قضايی فارس گفت: در يکی از آخرين جلسات کميته برای فيلترينگ نرم‌افزار واتس آپ گرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: اين تصميم اتخاذ شده و به تصويب هم رسيده است اما هنوز تصميم برای زمان اجرای فيلترينگ گرفته نشده است.

دبير کميته تأييد مصاديق محتوای مجرمانه درباره دو نر‌م‌افزار اينستاگرام و وايبر نيز گفت: برای فيلترينگ نرم افزار وايبر هنوز تصميمی در کميته اتخاذ نشده است.

خرم‌ابادی درباره اينستاگرام هم گفت: اين نرم‌افزار محتوای مجرمانه فراوانی دارد اما هنوز برای فيلترينگ اين نرم‌افزار تصميمی گرفته نشده است.

دبير کميته تعيين مصاديق محتوای مجرمانه درباره اينکه از امروز ظهر دسترسی به نرم افزار وايبر غير ممکن بوده است گفت: اين محدوديت به نظر می‌رسد جهانی است زيرا ما هنوز اقدام به فيلترينگ وايبر نکرده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016