پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات: دولت با فيلترينگ واتس‌آپ مخالف است

مهر ـ وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اين سئوال که نظر دولت درباره فيلتر کردن واتس‌آپ چيست، گفت: دولت مخالف فيلترينگ واتس‌آپ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی که برای ديدار با مراجع تقليد و علمای قم و همچنين شرکت و سخنرانی در همايش تبليغ نوين به قم سفر کرده است قبل از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر آيت الله العظمی وحيد خراسانی با اين مرجع تقليد ديدار و گفتگو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای اين ديدار با بيان اينکه در شروع کار دولت يازدهم مردم مشکلات زيادی را داشتند، اظهار داشت: با تلاشی که در سال گذشته دولت داشت بخش کوچکی از اين مشکلات رفع شد و سعی داريم امسال هم قدم‌هايی در جهت رفع مشکلات مردم برداريم.

وی يکی ديگر از کارهای مهم دولت تدبير و اميد را تغيير چهره نظام و مردم کشورمان در دنيا عنوان کرد و افزود: به دليل اتفاقاتی که در گذشته رخ داده بود در سياست خارجی در وضعيت مطلوبی به سر نمی‌برديم و اين دولت قدم‌های مثبتی را در جهت بهبود اين وضعيت برداشت.

واعظی در بخش ديگری از سخنان خود بيان داشت: اگر در گذشته معارف دينی با کتاب و نوشته گسترش می‌يافت اما امروز با وسايل نوين ارتباطی به راحتی می‌توان با اقصی نقاط دنيا ارتباط برقرار کرد اما متاسفانه به اين موضوع در گذشته خيلی توجه نشده است و امروز درخواست‌ها در اين زمينه ۱۰ برابر شده است که از ظرفيت ما خارج است اما سعی در توجه ويژه به اين بحث داريم و می‌خواهيم در اين موضوع قم را در اولويت قرار دهيم.

وی در پايان با بيان اينکه اين دولت متعلق به روحانيت است، تصريح کرد: يکی از کارهای اساسی اين دولت حفظ همبستگی بين همه مردم و مردم با مسئولان و مراجع تقليد و علما است.

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشيه اين ديدار در پاسخ سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه نظر دولت درباره فيلتر کردن واتس‌آپ چيست، گفت: دولت مخالف فيلترينگ واتس‌آپ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016