سه شنبه 16 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورمحمدی درباره «من روحانی هستم»: مستند نبايد با تحريف ساخته شود

تهران-ايرنا- وزير دادگستری گفت: يک مستند بايد دقيق و بدون تحريف ساخته شود و برای ساخت مستند «من روحانی هستم» بايد از طرف اجازه گرفته می شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضايی ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين «مصطفی پورمحمدی» روز سه شنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه کتاب در جمع خبرنگاران در مورد مستند «من روحانی هستم» افزود:ساخت مستند بايد روشن باشد و با استفاده از روايت های منحرف انجام نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: ما که بر اساس يک مبانی و اصول و اعتقاد تاکيد داريم و با تجاوز از حريم ها مقابله می کنيم بايد خودمان بيشتر دقت داشته و بيشتر عامل باشيم.

وزير دادگستری در مورد ميزان مطالعه قضات نيزاظهار داشت: آماری از مطالعه قضات در دست ندارم اما ما قضات بايد صبح تا شب کتابهای حقوقی مطالعه کنيم .

پورمحمدی با بيان تصويب قانون های جديد تصريح کرد:از آنجاييکه قوانين و آيين نامه های جديد به طور پيوسته تصويب می شود ما قضات به مطالعه کتاب نيازمنديم و حتی گاهی از خواندن قانون عقب مانده ايم.

حجت الاسلام پورمحمدی در مورد قانون کپی رايت و مجازات آن نيزگفت: لايحه مالکيت معنوی جديدی تهيه کرده ايم که هم اکنون در دولت است.

وی افزود: در اين لايحه اکثر مجازات ها را تغيير داديم اما آنهايی که برای دفعات چندم مرتکب جرم کپی رايت می شوند برای آنها زندان در نظر گرفته می شود.

وی قفل شکنی کتاب های الکترونيکی برای فروش اين قبيل کتاب ها را نوعی رقابت بزرگ عنوان کرد و گفت: از اهل فن و صنعت می خواهم تا قدرت کنترل و شناسايی اين قفل ها را سخت و ناممکن سازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016