پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار جدی ناتو به روسيه برای عقب کشيدن نيروهايش از مرزهای اوکراين

يورونيوز ـ آندرس فو راسموسن، دبير کل پيمان ناتو در ورشو پايتخت لهستان، پس از ديدار با وزيران خارجه و دفاع اين کشور گفت در حال حاضر هيچ نشانه ای مبنی بر عقب نشينی نيروهای روسيه از مرزهای اوکراين ديده نمی شود و نمی تواند آن را تاييد کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


راسموسن گفت: “روسيه از همان ابتدا اين بحران را تشديد کرده است. روسيه بايد به تعهدات بين المللی خود عمل کند، به حمايت از جدايی طلبان پايان دهد و نيروهای خود را از مرزهای اوکراين عقب کشد. در اين صورت است که می توان برای اين بحران بزرگ راه حل سياسی يافت.”

دبير کل ناتو همچنين هشدار داد که اگر لازم باشد ناتو در برداشتن گام های لازم برای تامين امنيت متحدان خود در اروپای مرکزی و شرقی، حتی از طريق بررسی طرح های دفاعی و صف آرايی کامل نيروهايش، ترديد نخواهد کرد.

ولاديمير پوتين رئيس جمهوری روسيه روز چهارشنبه در ديدار با رئيس جمهوری سوئيس و رئيس کنونی سازمان امنيت و همکاری اروپا در مسکو گفت که روسيه نيروهايش را از مرزهای اوکراين عقب خواهد کشيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016