پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخابات افغانستان: عبدالله عبدالله و احمد زی به دور دوم رفتند

ایسنا ـ رئيس کميسيون مستقل انتخابات رياست جمهوری افغانستان از کشيده شدن اين انتخابات به دور دوم خبر داد.

به گزارش منابع محلی افغان، يوسف نورستانی، رئيس کميسيون انتخابات رياست‌جمهوری افغانستان اعلام کرد، عبدالله عبدالله ۴۵ درصد آرا را در اين انتخابات به خود اختصاص داده و اشرف غنی احمدزی نيز با به دست آوردن ۳۱.۶ درصد آرا به عنوان رقيب عبدالله به دور دوم راه يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس نتيجه اعلام شده از سوی اين کميسيون، هيچ يک از نامزدهای انتخابات رياست‌جمهوری موفق به کسب آرای لازم برای پيروزی در دور اول نشدند و به اين ترتيب انتخابات به دور دوم کشيده می‌شود.

رئيس کميسيون مستقل انتخابات امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری در کابل گفت که دور دوم انتخابات رياست جمهوری با چند روز تاخير و در تاريخ ۲۴ ماه خرداد برگزار می‌شود.

اين دومين بار است که انتخابات رياست‌جمهوری افغانستان به دور دوم کشيده می‌شود. در انتخابات سال ۱۳۸۹ نيز انتخابات ميان حامد کرزای و عبدالله عبدالله به دور دوم کشيده شد اما عبدالله از شرکت در دور دوم انصراف داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016