سه شنبه 30 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال افزايش ۲۰ درصدی قيمت لبنيات

ایسنا ـ رئيس اتحاديه دامداران خراسان رضوی گفت: افزايش قيمت لبنيات قبل از گران شدن شير خام، غيرمنطقی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرشيد صراف در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص احتمال افزايش ۲۰ درصدی قيمت لبنيات اظهار کرد: قيمت لبنيات در صورتی بايد افزايش يابد که شير خام گران شده و يا قوانين مربوط به آن اجرايی شود.

وی با اشاره به اينکه در نتيجه فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها، افزايش قيمت، برای همه بخش‌ها طبيعی است، تصريح کرد: لبنيات از اين قاعده مستثنی نخواهد بود اما در صورتی که هنوز قيمت برای شير خام در نظر گرفته نشده، صحبت از افزايش قيمت لبنيات صحيح نيست.

صراف با بيان اينکه ۱۷ ارديبهشت ماه سال جاری طی ارسال نامه‌ای به رئيس جمهور در ۱۷ بند مشکلات دامداران مطرح شده و راهکارهای پيش رو ارائه شده است، ادامه داد: در اين نامه تمامی مشکلات دامداران از جمله خريد تضمينی شير خام در ۱۱ بند مطرح شده است، چرا که در صورت خريد تضمينی شير خام توسط دولت، بسياری از مشکلات اين حوزه حل خواهد شد.

وی با بيان اينکه در پرداخت يارانه ۱۹۰ تومانی به شير خام اختلافاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در اجرای اين طرح بين استان‌های مختلف کشور تفاهم وجود ندارد اما بايد به منظور موفقيت در اين چنين طرح‌هايی، فضا را برای يکديگر باز کرد. برخی کارخانجات يارانه شير دامداران را دريافت کرده‌اند اما هنوز به دامداران پرداخت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016