دوشنبه 1 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت خودرو افزايش می‌يابد

ایسنا - عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای ملی رقابت اظهار کرد: طبق دستورالعمل فعلی شورای رقابت شاخص‌های مختلفی در قيمت خودرو تاثيرگذار است و مکانيزم‌هايی برای قيمت‌گذاری در نظر گرفته شده که يکی از اين مکانيزم‌ها تورم بخشی است که با توجه به افزايش تورم بخشی قيمت خودرو نيز افزايش می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



علی مددی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: شورای رقابت تا دو هفته آينده مکانيزم نهايی خود را برای قيمت‌گذاری خودرو اعلام می‌کند و همه خودروسازان از جمله خودروسازان خصوصی موظف به تبعيت از اين مکانيزم قيمتی هستند.

وی افزود: برای افزايش کيفيت و خدمات نيز مکانيزم‌هايی نيز در نظر گرفته شده است و شورای رقابت سياست‌های تشويقی و تنبيهی را برای کيفيت خدمات خودروسازان در نظر خواهد گرفت اما آنچه مهم است تحقق اين اهداف نيازمند نظارت و ياری سازمان‌های مختلف است.

اين عضو کميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه مسوولين از جمله مسوولين وزارت صنعت، معدن و تجارت بايد در اظهار نظرهايشان دقت کنند گفت: شورای رقابت بايد به جايگاه قانونی خود دست يابد و همه اجازه دهند شورا با توجه به بدنه کارشناسی در پيشبرد اهداف حرکت کنند و با اظهار نظرهای مختلف بازار کسب و کار را بر هم نزنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016