سه شنبه 6 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدرضا رادان رييس مرکز راهبردی ناجا می‌شود

ایسنا ـ معاون اجتماعی نيروی انتظامی ضمن اعلام جانشينی سردار حسين اشتری به عنوان جانشين فرمانده نيروی انتظامی گفت: سردار احمدرضا رادان به عنوان رييس مرکز مطالعات راهبردی ناجا به فعاليت خود در پليس ادامه می‌دهد.

سردار منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن ابراز نگرانی از اعلام اخبار زودهنگام انتصابات ناجا توسط برخی رسانه‌ها گفت: سردار رادان از اين پس در مسئوليتی جديد به عنوان رييس مرکز مطالعات راهبردی ناجا به فعاليت خود در پليس ادامه خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: سردار حسين اشتری - رييس پليس اطلاعات و امنيت کشور در سمت جانشين جديد فرمانده ناجا فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان که بيش از ساير فرماندهان نيروی انتظامی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی بوده از سال ۸۷ تاکنون جانشين سردار اسماعيل احمدی‌مقدم بوده است.

رادان در کارنامه خود فرماندهی انتظامی استان‌هايی همچون کردستان، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران بزرگ را دارد.

وی که به دليل اجرای طرح‌های ارتقای امنيت در محلات تهران و همچنين برخورد با اراذل و اوباش و برخی اتفاقات مربوط به حوادث سال ۸۸ بيش از مابقی فرماندهان ناجا بر سر زبان‌هاست، در طول مديريت چند ساله‌اش از سوی برخی افراد و رسانه‌ها بعضا به دليل برخوردهای متفاوت با اراذل و اوباش مورد انتقاد قرار گرفت.

جانشينی فرمانده نيروی انتظامی از جمله مقام‌های ايرانی است که از سوی دولت آمريکا همواره مورد تحريم قرار گرفته است.

احمدرضا رادان در حالی از جانشينی فرماندهی ناجا می‌رود که در اين چند سال به دليل حمايت از مامورانش دارای محبوبيت‌ زيادی در بدنه نيروی انتظامی شده است؛ به گونه‌ای که کسی به ياد ندارد رادان از عملکرد مامورانش گله کند و همواره سعی داشته با قبول اشتباهات احتمالی در راستای بهبود و استانداردسازی رفتار ماموران اقدام کند.

از سوی ديگر مرکز مطالعات راهبردی ناجا که رادان به عنوان اولين رييس آن منصوب می‌شود، قرار است در زمينه اقدامات پژوهشی در راستای تعيين سياست‌های کلی پليس فعاليت کند.

به گزارش ايسنا، گفته می‌شود مراسم معارفه جانشين جديد فرمانده ناجا روز چهارشنبه هفتم خردادماه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016