پنجشنبه 15 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش افخم به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمريکا درباره وضعيت حقوق بشر در ايران

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران، اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمريکا در مورد وضعيت حقوق بشر در ايران را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مرضيه افخم تصريح کرد: عدم روشنگری در مورد جنايت‌های ضد حقوق بشری در زندان‌های سری آمريکا در اروپا، بی‌مجازات گذاشتن مرتکبان جنايت‌های ضد حقوق بشری در زندان‌های ابوغريب و بگرام، اعمال تحريم‌های ضد حقوق بشری عليه ديگران و شعله‌ور کردن آتش جنگ در سال‌های گذشته همه مواردی است که جايی برای اظهارنظر آمريکا در مورد وضعيت حقوق بشر در ساير کشورها نمی‌گذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: وزارت امور خارجه آمريکا با استناد به نام فردی درباره موضوع اعدام در ايران موضع‌گيری کرده که اين فرد به جهت عضويت در گروه‌های تروريستی و مشارکت در اقدام تروريستی و کشتن افراد بی‌گناه مجازات شده است.

وی افزود: در حاليکه مردم بی‌دفاع و بيگناه در کشورهای مختلف صرفاً با ادعای مبارزه با تروريسم توسط هواپيماهای بدون سرنشين قتل‌عام می‌شوند و تعداد انسان‌هايی که به دست تروريست‌ها جان خود را از دست می‌دهند رو به فزونی گذاشته است، تداوم نگرش صرف سياسی و گزينشی به اين پديده ضد انسانی برای تأمين اهداف و منافع جای تأسف بسيار دارد.

افخم در پايان، مسئوليت همه کشورها برای ارتقاء وضعيت حقوق بشر در سطح جهان و مبارزه همه‌جانبه و قاطع با پديده ضد بشری تروريسم را يادآور شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016