چهارشنبه 28 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مطهری: مذاکره ايران و آمريکا درباره عراق به صلاح نيست

اين نماينده مجلس نهم، با بيان اينکه مذاکره ايران و آمريکا درباره بحران عراق به صلاح نيست، گفت: استقلال عراق با دخالت آمريکا به زير سؤال می‌رود.

اين نماينده مجلس نهم، با بيان اينکه مذاکره ايران و آمريکا درباره بحران عراق به صلاح نيست، گفت: استقلال عراق با دخالت آمريکا به زير سؤال می‌رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌با اشاره به ادعاهای اخير کاخ سفيد درباره احتمال گفت‌و‌گو با ايران در مورد بحران عراق، گفت: به نظر من گفت‌وگو و انجام مذاکره ميان ايران و آمريکا درباره بحران عراق به صلاح نيست و نبايد آمريکا را در اين مقوله دخالت داد.

نماينده مردم تهران، ری، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف ديگر مردم عراق هم نبايد دخالت آمريکا در موضوع عراق را بپذيرند و تا جايی که ممکن است بحران اين کشور بايد با اتکا به نيروهای داخلی رفع شود.

وی افزود:‌ به نظر مسئولان و مردم عراق حتی نبايد برای حل بحران خود از همسايگان و کشورهای ديگر به‌ويژه آمريکا هم کمک بگيرند زيرا با اين اقدام استقلالشان به زير سؤال می‌رود، از اين‌رو درخواست آمريکا برای مذاکره با ايران بی معنی است.

يک مقام کاخ سفيد روز دوشنبه اعلام کرد که امريکا ممکن است در حاشيه نشست های مربوط به برنامه هسته ای تهران، مذاکراتی با ايران در مورد بحران فزاينده عراق داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016