پنجشنبه 29 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

يونسی: اختلاف بين اصلاح طلبان و اصولگرايان را نبايد آنقدر داغ کرد

خرم آباد - ايرنا- دستيار ويژه رييس جمهوری در امور اقوام و اقليت های دينی و مذهبی گفت:اختلاف بين اصلاح طلبان و اصولگرايان را نبايد آنقدر داغ کرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام ˈعلی يونسیˈ شامگاه چهارشنبه که به نمايندگی از رييس جمهوری به کوهدشت لرستان سفر کرد، در ديدار با هنرمندان و نخبگان اين شهرستان افزود:نبايد برخی خود را حق، و ديگران را ناحق بدانند؛ اين نگاه بسيار بد و غير اخلاقی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اظهارکرد: دعوای کفر و اسلام به راه نيندازيد؛ خود را اسلام، و ديگران را کافر نپنداريد؛ رقابت بايد برای نشاط سياسی جامعه باشد نه برای دعوا بين جناح ها.

وی در ادامه به مسايل اقتصادی و رفع مشکلات مردم اشاره کرد گفت: دولت وظيفه دارد مقدمات کار را برای ايجاد اشتغال مردم بوی‍ژه جوانان فراهم کند، و بايد با توسعه همه جانبه بستر کار و اشتغال را فراهم، تا محروميت از بين برود.

حجت الاسلام يونسی،با اشاره به مشکل بيکاری در لرستان گفت: لرستان بالاترين نرخ بيکاری را در کشور دارد که اين يک فاجعه است.

وی ادامه داد : مهمترين هدف و برنامه مسوولان کشور بايد ايجاد فرهنگ و نشاط و کار باشد و دولت تدبير و اميد دکتر روحانی تمام تلاش خود را برای رفع محروميت و توسعه و اشتغال برای ملت ايران بکار گرفته است.

دستيار ويژه رييس جمهوری در امور اقوام و اقليت های دينی و مذهبی، همچنين در جمع مردم در مسجدصاحب الزمان(عج) شهر کوهدشت، با اشاره به اجرای طرح سد معشوره لرستان گفت: حل مشکل سد معشوره به سبب موانع سنگين که داشت کار چندان آسانی نبود، اما با تلاش و پيگيری مسوولان استان و نمايندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رييس جمهوری مسووليت اجرای ادامه ساخت سد را پذيرفت.

عمليات اجرايی احداث سد مخزنی معشوره کوهدشت لرستان که پارسال با هدف توليد انرژی برق آبی، مهار سيلاب، تامين آب مورد نياز بخش صنعت ، کشاورزی و آشاميدنی بر روی رودخانه کشکان توسط دولت وقت آغاز شده بود، چندی پيش به دليل بروز مشکلاتی متوقف شد.

هيات دولت در پنجمين سفر استانی دولت تدبير و اميد، از روز چهارشنبه در لرستان بسر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016