پنجشنبه 5 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

از سرگيری جستجو برای هواپيمای مفقود شده مالزی

یورونیوز ـ پس از گذشت بيش از سه ماه از مفقود شدن يک فروند بوئينگ ۷۷۷ متعلق به خطوط هوايی مالزی جستجو در منطقه ای از جنوب اقيانوس هند محدود و از سر گرفته می شود.

وارن تراس، معاون نخست وزير استراليا در يک نشست خبری گفت: «انتظار داريم که جستجو در زير آب از ماه اوت آغاز شود و حدود دوازده ماه به طول انجامد. علاوه بر اينکه، تلاش برای جستجو شامل تجهيزاتی می شود که توسط مالزی فراهم شده، از جمله کشتی هايی که مناسب با اندازه ديگر تجهيزات است، مثل سيستم های يدک دستگاه جستجوی زيردريايی که در زير دريا از آن استفاده خواهد شد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بر اساس اعلام دفتر ايمنی حمل و نقل استراليا تا هنگام به پايان رسيدن بنزين، موتور اين هواپيما با سيستم هدايت خودکار فعال بوده است.

جستجو برای يافتن اثری از هواپيمای مفقود شده در حالی از سر گرفته می شود که پرواز MH370 به بزرگترين راز صنعت هوانوردی جهان بدل شده است. هواپيمای مسافربری بوئينگ ۷۷۷ با ۲۳۹ سرنشين هشتم ماه مارس، کوالالامپور را به مقصد پکن ترک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016