پنجشنبه 12 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

چهار شرط رهبر برای قبول توبه موسوی و کروبی

DSC_11311-205x153.jpg
دیگربان - جواد کریمی قدوسی٬ نماینده مجلس عضو «جبهه پایداری» گفته که علی خامنه‌ای برای پذیرش «توبه» معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ چهار شرط گذاشته است.

آقای کریمی قدوسی این مطلب را روز پنجشنبه (۱۲ تیر) در گفتگو با سایت «صبح توس» بیان کرده است.

وی گفته شرط نخست رهبر جمهوری اسلامی برای قبول «توبه» میرحسین موسوی و مهدی کروبی مشخص کردن مرز خود با «دشمنان نظام» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کریمی قدوسی دومین شرط خامنه‌ای را پس گرفتن «تهمت‌هایی» اعلام کرده که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به نظام زده شده است.

«جبران خسارت‌ها» و «آماده بودن برای مجازات به خاطر جرایم خود» سومین و چهارمین شرط علی خامنه‌ای برای پذیرش «توبه» رهبران «جنبش سبز» اعلام شده است.

علی خامنه‌ای چندی پیش به درخواست علی مطهری مبنی بر محاکمه یا آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی نیز پاسخ منفی داده و گفته بود آن‌ها «جرایم بزرگی» مرتکب شده‌اند.

خامنه‌ای همچنین افزوده در صورت محاکمه این افراد٬ مجازات سنگینی در انتظار آن‌ها خواهد بود که بسیاری تحمل آن را نخواهند داشت.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی بیش از سه سال است که در حصر خانگی به‌سر می‌برند و فشار‌ها برای «توبه» آن‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

موسوی و کروبی با وجود این فشار‌ها همچنان معتقدند در انتخابات سال ۱۳۸۸ تقلب گسترده‌ای صورت گرفته و جمهوری اسلامی باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در این سال باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016