یکشنبه 15 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

۱۰ نماينده مجلس: خاتمی را ممنوع التصوير، ممنوع الخروج و ممنوع البيان کنيد

۱۰ نفر از نمايندگان مجلس در تذکر کتبی به وزير دادگستری خواستار اجرای حکم ممنوع‌التصويری و ممنوع البيانی (ممنوعيت سخنرانی) سيدمحمد خاتمی رئيس جمهور اسبق کشورمان شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ايسنا)، متن بخشی از تذکر کتبی نمايندگان خطاب به وزرای دادگستری که توسط سبحانی‌نيا عضو هيات رئيسه قرائت شد، به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريمی قدوسی، کائيدی، پژمان‌فر، کوثری، حسينی، آليا، موسوی‌نژاد، حسينيان و بذرپاش به وزير آموزش و پرورش: لزوم توجه جدی به سند تحول آموزش و پرورش و عدم توجه به مشاوره‌ی افراطيون مشارکتی در جهت اجرا نشدن فرامين رهبری و به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی: ايستادگی اصول حکومت اسلامی و جلوگيری از فعاليت های ضد فرهنگی در حوزه‌های کتاب و سينما و به وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور به کارگيری هر چه سريعتر شبکه‌ی ملی اطلاعات و عدم پرداختن به موضوعات فرعی چون رفع فيلترينگ و پهنای باند وهمچنين به وزير دادگستری اهتمام جدی اين وزارت خانه برای اجرای حکم ممنوع‌التصوير، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البيان بودن آقای خاتمی .

اين ۱۰ نماينده همچنين ضمن توصيف "رفع فيلترينگ و پهنای باند " با عنوان موضوعات فرعی، از وزير ارتباطات خواستند به اين موضوعات نپردازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016