چهارشنبه 18 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اتم استروی اکسپورت: راکتور شماره يک بوشهر به ظرفيت کامل خود رسيده است

ایسنا ـ شرکت اتم استروی اکسپورت اعلام کرد: راکتور شماره يک نيروگاه اتمی بوشهر پس از سوخت‌گذاری به ظرفيت کامل عملياتی خود رسيده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از خبرگزاری ايتارتاس، راکتور شماره يک نيروگاه اتمی بوشهر پس از سوخت‌گذاری طبق برنامه‌ريزی‌های قبلی و انجام تعميرات به ظرفيت کامل خود رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بر اساس اين گزارش، در مجموع ۵۴ مجموعه سوختی در اين نيروگاه سوخت‌گذاری شده‌اند.

مهدی سنايی سفير ايران در مسکو به شبکه تلويزيونی ۲۴ روسيه، گفت که قرارداد ساخت دو واحد جديد در نيروگاه برق هسته‌ای بوشهر به زودی به امضا خواهد رسيد.

وی در اين باره گفت: در حال حاضر يک توافق اوليه برای ساخت يک ايستگاه جديد در نيروگاه بوشهر وجود دارد. سازمان انرژی هسته‌ای ما هم‌اکنون در حال مذاکره است. من فکر می‌کنم که به زودی به توافق برسند و يک معامله امضا کنند.

همچنين رييس شرکت روس اتم گفته بود که توافق ساخت دو واحد جديد در نيروگاه اتمی بوشهر به احتمال زياد تا پايان سال جاری امضا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016