شنبه 28 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"حل مشکل زنان"، شرط باقی ماندن تيم ملی واليبال ايران در دسته يک ليگ جهانی

• مقرر شد فدراسيون بين المللی واليبال، کتبا نامه ای به ايران ارسال کند و با توجه به درخواست هزاران زن ايرانی از فدراسيون بين المللی واليبال برای حضور در سالن مسابقه ها، از دولت و فدراسيون واليبال ايران رسما درخواست حل اين موضوع را نمايد.

عصرايران - جلاس دپارتمان ليگ جهانی سال ۲۰۱۴ واليبال در ايتاليا، به منظور بررسی برگزاری مسابقه های ليگ جهانی سال ۲۰۱۵ تشکيل شد و ايران به شرط حل مشکل زنان، همچنان در دسته يک اين ليگ باقی ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فدراسيون واليبال، در اين اجلاس که صبح جمعه در شهر ˈفلورانسˈ ايتاليا و با حضور اعضا تشکيل شد، يکی از مهم ترين و اصلی ترين موارد اين جلسه، رسيدگی به مساله حضور نيافتن تماشاگران زن ايرانی در سالن مسابقه های واليبال در تهران بود.

«محمدرضا داورزنی» رييس فدراسيون واليبال که به عنوان يکی از اعضای اصلی اين دپارتمان می بايست در اين جلسه شرکت می کرد، يک روز زودتر برای شرکت در اين اجلاس عازم شهر فلورانس شد و در اين فاصله در نشست های مختلف با «گراسا» و «الکساندر بوريچيچ» نايب رييس فدراسيون بين المللی واليبال موفق شد ديدگاه (FIVB) را نسبت به اين موضوع اصلاح و لطيف تر کرده و نظر مسوولان فدراسيون بين المللی واليبال را برای همکاری بيشتر به منظور حل مساله به وجود آمده در راستای اجرای قوانين بين المللی واليبال در برگزاری مسابقات ليگ جهانی واليبال و همچنين همخوانی با قوانين جمهوری اسلامی ايران جلب کند.

با رايزنی های انجام شده، سرانجام بحث در باره وضعيت ايران از دستور اصلی جلسه ليگ جهانی واليبال خارج شده و حضور ايران در دسته يک (گروه دو) ليگ جهانی سال ۲۰۱۵ مشروط به همکاری دولت ايران و ارايه تعهد در خصوص موضوع مورد بحث، شد.

مقرر شد فدراسيون بين المللی واليبال، کتبا نامه ای به ايران ارسال کند و با توجه به درخواست هزاران زن ايرانی از فدراسيون بين المللی واليبال برای حضور در سالن مسابقه ها، از دولت و فدراسيون واليبال ايران رسما درخواست حل اين موضوع را نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016