چهارشنبه 8 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حضور اولين مجری زن بی‌حجاب در شبکه خبری عربستان + تصویر

28421998_19678757bfadb.jpg
پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - يکی از مجريان زن شبکه الاخباريه عربستان، برای اولين بار در تاريخ اين شبکه، به صورت بی‌حجاب و با سر برهنه مقابل دوربين حاضر شد.

به گزارش فارس، حضور يک مجری زن بی حجاب در شبکه الاخباريه عربستان انتقادات مردم اين کشور را در شبکه‌های اجتماعی برانگيخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين حضور که با ايام عيدفطر نيز مقارن بوده است، اولين حضور اينگونه‌ای يک مجری در اين شبکه است.

تاکنون بسياری از ميهمانان اين شبکه با حجاب نامناسب و يا با سرهای برهنه در مقابل دوربين حاضر شده بودند ولی همه مجريان زن اين شبکه محجبه بوده‌اند.

کاربران عربستانی سايت "توييتر" که از پرطرفدارترين سايت ها در اين کشور است، هشتگی را با عنوان # شبکه الاخباريه مروج بی حجابی است# ايجاد کرده اند که با استقبال زياد کاربران توييتر مواجه شده است.

يکی از کاربران به کنايه نوشته است: «ظاهرا مديران شبکه، حالا که شيوخ و مسئولان اداره امر به معروف و نهی از منکر سرشان شلوغ است و مشغول رسيدگی به منکراتِ مردم در عيد هستند، از فرصت استفاده کرده و اين مجری بی حجاب را رو کرده.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016