جمعه 3 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

استخدام منشی مرد برای زنان در شهرداری ممنوع شد

دیگربان - عبدالمقیم ناصحی٬ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از ممنوعیت استخدام منشی زن برای مدیر مرد و منشی مرد برای مدیر زن در شهرداری تهران خبر داد.

آقای ناصحی گفته که محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران معتقد است «مدیر مرد نباید منشی و مسئول دفتر خانم» داشته باشد.

وی اظهار کرده که علت این مخالفت قالیباف از آنجا ناشی می‌شود که زنان منشی یا مسئول دفتر مدیران «مجبورند تا دیروقت و در خارج از وقت اداری در سازمان بماند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته این عضو شورای شهر تهران همین مساله «ممکن است برای یک خانم با توجه به مسئولیت‌هایی که در خانواده دارد مشکل باشد.»

ناصحی همچنین اضافه کرده «ما در شهرداری مدیران کل خانم هم داریم و برای مدیران خانم هم استخدام مسئول دفتر مرد ممنوع است.»

طرح تفکیک جنسیتی زنان و مردان در شهرداری تهران طی دو هفته اخیر با جنجال‌هایی مواجه شده است٬ اما محمدباقر قالیباف از این طرح دفاع کرده و گفته آن را ادامه خواهد داد.

۲۲ تیر ماه سال ۹۰ نیز سایت «تریبون مستضعفین» نوشته بود علی خامنه‌ای گفته «من با کسانی که به‌ عنوان به‌ کارگیری زن، منشی زن استخدام می‌کنند، مخالفم.»

به نوشته این سایت٬ آقای خامنه‌ای اظهار کرده شغل منشی‌گری «تکبر» زنان را از بین می‌برد در حالی که «برای زن‌ها در مقابل مرد بیگانه، جزو چیزهایی ممدوح است که متکبر باشند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016