پنجشنبه 9 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش افخم به گزارش وزارت خارجه آمريکا درباره آزادی‌های دينی

مهر ـ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمريکا در مورد وضعيت آزادی‌های دينی در جهان و به ويژه ايران گفت: انتشار چنين گزارش هايی صرفا ابزاری برای اعمال فشار به ساير کشورها است و فاقد اعتبار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری مهر، مرضيه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمريکا در مورد وضعيت آزادی‌های دينی در جهان و به ويژه ايران ، ضمن رد ادعاهای مطرح شده در اين گزارش گفت: روند رو به رشد اسلام ستيزی در آمريکا، تبعيض های سيستماتيک عليه مسلمانان و محدود کردن آزادی های اقليت های دينی در جامعه آمريکا ،اين کشور را به يکی از بزرگ‌ترين ناقضان حقوق مذهبی تبديل کرده است.

مرضيه افخم با اشاره به تلاش بی وقفه مقامات واشنگتن برای توجيه اقدامات و جنايات وحشتناک صهيونيستها تصريح کرد: حمايت همه جانبه آمريکا از اقدامات رژيم صهيونيستی و محدويت های غيرقابل باور در قبال پيروان ساير اديان ابراهيمی ساکن سرزمين های اشغالی فلسطين و به ويژه حمايت های همه جانبه آن از تجاوزات و جنايات اخير رژيم اشغالگر قدس در غزه اعتباری برای دولت آمريکا بمنظور قضاوت و توصيه به ديگران در زمينه حقوق و آزادی های مذهبی باقی نگذاشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران احترام به همه اديان الهی و آزادی برگزاری مراسم و مناسک آنها به صراحت قيد شده و جمهوری اسلامی ايران همواره از اين آزاديهای مصرح در قوانين دفاع کرده و اصول اسلامی در دفاع از حقوق پيروان ساير اديان الهی و ارزش های مشترک اديان الهی را سرلوحه اقدامات خود قرارداده است.

سخنگوی وزارت خارجه تصريح کرد: انتشار چنين گزارش هايی صرفا ابزاری برای اعمال فشار به ساير کشورها است و فاقد اعتبار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016