پنجشنبه 9 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تفکيک جنسيتی ديوان عدالت اداری

مديرکل حوزه رياست ديوان عدالت اداری با تأکيد بر اينکه سالم‌سازی فضای کار بانوان، تبعيض جنسيتی يا تفکيک نيست، گفت: اين اقدام گامی‌در راستای حفظ کرامت بانوان است.

علی اکبر بختياری در گفت‌‌وگو با فارس، در خصوص سالم‌سازی فضای کار برای زنان گفت: آموزه‌های دينی و تعليمات مديريتی تأمين زندگی کارگزاران را به همراه امنيت شغلی و رفاه نسبی بر عهده حاکميت گذاشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تأکيد بر اينکه حفظ کرامت از جمله حقوق کارکنان است، گفت: در بحث سالم‌سازی فضای کار برای زنان من تفکيک يا تبعيضی نمی‌بينم بلکه اين اقدام تنظيم امور کارکنان جهت حفظ کرامت آنهاست که موجب می‌شود شرايط مناسبی برای خانم‌ها ايجاد شود.

بختياری با تأکيد بر اينکه در ديوان عدالت اداری هم اين اقدام صورت گرفته است، گفت: ما مديريت دفاتر شعب ديوان عدالت اداری را تقسيم‌بندی کرده‌ايم و مديريت تعدادی از دفاتر را در بخش‌های مختلف به طور کلی به خانم‌ها واگذار کرده‌ايم.

مدير کل حوزه رياست ديوان عدالت اداری با اشاره به اينکه سالم‌سازی فضای کار موجب افزايش بهره‌وری می‌شود، گفت: هر کس در اين مسير حرکت کند در راستای کرامت بانوان گام برداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016