شنبه 11 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
12 مرداد» استقبال دبيرکل حزب موتلفه از تفکيک جنسيتی
9 مرداد» تفکيک جنسيتی ديوان عدالت اداری
پرخواننده ترین ها

ابتکار: تفکیک جنسیتی راه‌حل مناسبی برای حل معضلات اجتماعی نیست

ایسنا ـ رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه زنان باید فرصت برابر در محیط‌های شغلی داشته باشند، گفت: تفکیک جنسیتی راه‌حل مناسبی برای حل معضلات اجتماعی و مدیریت منابع انسانی نیست.

معصومه ابتکار با اشاره به موضوع تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران گفت: از جزییات این موضوع در شهرداری اطلاع زیادی ندارم اما به طور کلی راه‌حل مدیریت نقش زنان و مردان را تفکیک نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم تفکیک زنان و مردان در محیط‌های مختلف شغلی و تحصیلی راه‌حل اساسی برای رفع معضلات اجتماعی و مدیریت منابع انسانی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برای مدیریت منابع انسانی، ارتقای آگاهی و فرهنگسازی برای تفهیم نقش زنان و مردان و جایگاه هرکدام، نتیجه بهتری خواهد داشت.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه باید به زنان و مردان فرصت انتخاب مشاغل براساس علاقه خود را بدهیم، گفت: با این کار بسیاری از مناسباتی که در برخی ادارات و دستگاه‌ها ممکن است اتفاق بیفتد را می‌توانیم کاهش دهیم.

ابتکار با تاکید بر اینکه به تفکیک جنسیتی در کلیت موضوع اعتقادی ندارم، گفت: تفکیک جنسیتی تفکری است که به نظر من راه‌حل دقیقی نیست. در بسیاری از موارد زنان و مردان در کنار هم و در فضای سالم مشغول کار هستند و حتی در بسیاری از فضاهای شغلی خانم‌ها مدیریت می‌کنند. بنابراین لازمه محیط شغلی این است که زنان فرصت برابر برای حضور داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016