شنبه 11 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سايت احمدی‌نژاد رسما تعطيل شد + عکس

سايت احمدی نژاد که از مدتی پيش از دسترسی خارج شده بود اکنون به طور کلی از دست رفته است.

عصرخبر: سايت شخصی محمود احمدی نژاد رييس جمهور پيشين ايران که به آدرس ahmadinejad.ir در دسترس کاربران بود و اقدام به انتشار مطالب وی می کرد، پس از پايان رياست جمهوری (اواخر سال ۲۰۱۳) از دسترس خارج و اکنون به طور کلی ايراد پيدا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين آدرس اينترنتی که به نام فرزند احمدی نژاد و به آدرس نهاد رياست جمهوری است، کاربران از مدتی پيش هنگام ورود به سايت با صفحه هاست مواجه می شوند و اين نشان دهنده اين است که سايت هيچ گونه محتوايی نداشته و فقط هاست شده است.

سايت شخصی محمود احمدی نژاد از اولين روز های رسيدن وی به سمت رياست جمهوری کشورمان راه اندازی شد و وظيفه آن ايجاد يک پل ارتباطی ميان مردم و رئيس جمهور کشورشان بود اما بعد ها مطالب و نظرات منتشره در سايت با واکنش های رسانه های حامی وی مواجه شد و روند کار سايت شخصی احمدی نژاد را به نقد کشيدند.

يکی از سايت‌های نزديک به دولت در خصوص سايت شخصی احمدی نژاد نوشته بود: «به نظر می رسد اين روزها آنقدر همه چيز گل و بلبل شده که جايی برای نقد و بيان مشکلات دولت باقی نگذاشته است و پل ارتباطی مردم با رئيس جمهور تبديل به پايگاهی برای تملق گويانی شده که ديگر تمايلی به انتشار انتقادات عليه دولت را ندارند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016