یکشنبه 12 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محکوميت قطعی بهزاد نبوی به ۱۰ ميليون تومان جزای نقدی

وکيل مدافع بهزاد نبوی از قطعی شدن محکوميت موکلش به جزای نقدی بدل از حبس خبر داد.

صالح نيکبخت در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به محکوميت بهزاد نبوی از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۱۰ ميليون تومان جزای نقدی بدل از يک سال حبس اظهار کرد: با توجه به اينکه موکلم احساس کرد ارائه درخواست تجديدنظر فايده‌ای ندارد؛ لذا از تجديدنظرخواهی انصراف داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: با توجه به انقضای مهلت تجديدنظر خواهی و عدم اعتراض محکوم‌عليه به حکم بدوی، حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب مبنی بر محکوميت بهزاد نبوی به ۱۰ ميليون تومان جزای نقدی بدل از يک سال حبس تعزيری قطعيت يافت.

به گزارش ايسنا بهزاد نبوی که پس از حوادث سال ۸۸ با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۵ سال حبس محکوم شده بود، اوايل خرداد امسال با پايان محکوميت خود از زندان آزاد شد.

وی بار ديگر به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام در زندان با حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به يک سال حبس تعريزی محکوم شد ولی رييس دادگاه با توجه به وضعيت جسمی محکوم‌عليه، مجازات حبس او را به ۱۰ ميليون تومان جزای نقدی تبديل کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016