یکشنبه 12 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اطلاعیه وزارت اطلاعات: شناسايی و تعطيلی تعدادی از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای غير قانونی

فارس ـ وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌ای از شناسايی و تعطيلی دفاتر توليد تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای غير قانونی در چهار استان کشور خبر داد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌‌ای اعلام کرد؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر توليد تعدادی از شبکه‌های ماهواره ای که در چهار استان کشور به طور مخفيانه و غير قانونی در راستای ايجاد اختلافات مذهبی وتشديد تفرقه در جهان اسلام وتخريب وجهه تشيع فعاليت می نمودند ، شناسايی گرديده وبا حکم قضايی تعطيل وعوامل آنها بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اطلاعيه آمده است: برخی از اين شبکه ها ی ماهواره ای که مرکز پخش آنها در انگليس وامريکا ست توسط اين دفاتر و عوامل آن در استانهای قم ، اصفهان ، تهران وخراسان رضوی به پشتيبانی از برنامه های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می کردند.

بر اساس اين گزارش، اين شبکه ها در راستای اهداف برخی سرويس های اطلاعاتی بيگانه وتأمين اهداف استکبار جهانی فعاليت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعاليت می کردند .

اين اطلاعيه در پايان می‌افزايد: اختلاف افکنی بين پيروان مذاهب اسلامی از طريق توهين و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبليغ وترويج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رويکرد اصلی برنامه های توليدی اين دفاتر بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016