چهارشنبه 29 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دفاع قاطع روحانی از وزير علوم

رييس جمهور با بيان اين‌که دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، تصريح کرد که امروز روز احيای اخلاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام روحانی در جمع مردم اردبيل خطاب به مردم اين شهر گفت:‌من به شما قول داده بودم که بيايم و البته خيلی دوست داشتم در کنار وزير دانشمند و مودب علوم در مجلس شورای اسلامی که امروز برای استيضاح در مجلس حضور پيدا کرده قرار بگيرم و با زبان صريح از اين دانشمند خدوم حمايت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: از نمايندگان استان اردبيل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم که جايشان اينجا خالی است؛ اگرچه آنها به خاطر حمايت از دولت در مجلس ماندند وان‌شاءألله عصر به اين استان برمی‌گردند.

روحانی با بيان اين‌که دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، گفت: به نمايندگان مجلس شورای اسلامی از همين جا اعلام می‌کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد سه قوه بيشتر باشد در دنيای پر اشوبی که وجود دارد دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد و من اميدوارم نمايندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون اساسی و آيين‌نامه مجلس شورای اسلامی به وظايف خود عمل کنند.

رئيس جمهور خاطرنشان کرد: ان شاء ألله درست در آستانه هفته دولت و نزديک بازگشايی دانشگاه‌ها شاهد رأی قاطع وزير علوم و حضورشان با رأی قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور باشيم.

وی همچنين گفت که امروز روز احيای اخلاق است.

روحانی افزود: امروز مردم عراق، سوريه و فلسطين همگی چشمشان به دست کمک مردم ايران اسلامی است.

رئيس جمهور در بخش ديگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های دولت برای استان اردبيل در سال‌های آتی، خاطرنشان کرد: بزرگترين طرحی که دولت در ظرف سه و چهار سال آينده اجرايی و عملياتی می‌کند بحث شبکه‌های آبياری است. مجموعا تا پايان اين سال‌ها بيش از ۸۳ هزار هکتار تحت پوشش شبکه‌های آبياری قرار خواهند گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016