چهارشنبه 29 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نجفی سرپرست وزارت علوم و فرجی دانا مشاور رييس‌ جمهوری در امور علمی و آموزشی شدند

رييس‌ جمهوری روز چهارشنبه در حکمی با قدردانی از زحمات دکتر رضا فرجی دانا در دوره مسئوليت شان به عنوان وزير علوم ،تحقيقات و فناوری، دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست اين وزارتخانه تعيين کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئوليتشان به عنوان وزير علوم، تحقيقات و فناوری، براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مديريتی جنابعالی به موجب اين حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برمی‌گزينم.

اميد است با توفيقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوری اسلامی با رعايت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرايی و منشور اخلاقی دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

حسن روحانی

***


با حکم روحانی ؛
فرجی دانا مشاور رييس‌ جمهوری در امور علمی و آموزشی شد

رييس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دريغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئوليت وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رييس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،متن حکم دکتر حسن روحانی به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا

توفيق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبير و اميد فرصت ارزشمندی بود که بسيار علاقمند بودم اين همکاری همچنان ادامه می‌يافت. اينک، ضمن آرزوی توفيق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدير و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دريغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئوليت در وزارت علوم، تحقيقات و فناوری ابراز می‌دارم.

اميد است همچون گذشته با اتکاء به ايمان، دانش و تجربيات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشيد و با عنايات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران موفق باشيد.

بدين‌وسيله جنابعالی را به عنوان مشاور رييس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمايم تا همچنان در کنار دولت تدبير و اميد منشأ خدمات ذی‌قيمتی باشيد.

حسن روحانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016