شنبه 8 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شجونی: رييس جمهور وزير ارشاد را ارشاد کند

يک عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فعاليت دولت طی يک سال اخير خاطر نشان کرد:‌ نمايندگان مجلس، نمايندگان مردم و چشمان ما هستند؛ اگر اينها از دولت رضايت داشته باشند ما نيز از دولت راضی خواهيم بود.

حجت الاسلام و المسلمين جعفر شجونی در گفت‌و‌گو با ايسنا، ضمن ارزيابی عملکرد يک ساله دولت يازدهم اظهار کرد: ما همه دولت ها را دوست می داريم و برايشان آرزوی توفيق می‌کنيم و همان طور که رهبری فرموده‌اند همه آماده کمک کردن به دولت هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بيان اينکه ما طی يک سال گذشته نگران و دلواپس برخی اقدامات دولت بوديم، اضافه کرد: ما طی سال گذشته برای برخی اقدامات نگران و دلواپس بوديم که متاسفانه با بی‌مهری دولت مواجه شديم.

اين فعال سياسی، تبعيت از مقام معظم رهبری را هم برای دولت و هم برای ملت اتفاقی خوشايند خواند.

شجونی با اشاره به عملکرد دولت خاطر نشان کرد: ما زمانی که مشاهده می کنيم رئيس مجلس اظهار می‌کند که برخی از مصوبات دولت غيرقانونی است، نگران می شويم. ما همچنين زمانی که در جای جای کشور سفر می کنيم و مردم از ما می پرسند که چرا پس از صد روز وعده داده شده گرانی و بيکاری برطرف نشد، مانند مردم نگران می شويم.

اين عضو حزب موتلفه اسلامی با بيان اين‌که هرگاه نمايندگان مردم از عملکرد دولت رضايت داشتند ما نيز از دولت نيز راضی می‌شويم گفت: هنوز نمايندگان مجلس آنطور که بايد از دولت راضی نيستند. زمانی که نمايندگان مردم که چشم ما هستند از دولت رضايت داشته باشند ما نيز از دولت نيز راضی خواهيم بود.

اين فعال سياسی با بيان اين‌که دولت در ادامه کار خود بايد به نکات مهمی توجه کند اظهار کرد: رئيس جمهور بايد متوجه باشد که در لباس مقدس روحانيت قرار دارد. همچنين بايد توجه کند که هم به رهبری و هم به ملت قول داده است.

وی با بيان اينکه برخی از وزرا و استانداران دولت با آرمان‌های دولت و نظام همخوانی ندارند، افزود: رئيس جمهور بايد علاوه بر اينکه به وعده‌های خود عمل می‌کند، وزرای خود را نيز ترميم و تصحيح کند؛ به طور مثال رئيس جمهور بايد وزير علوم را تعليم و وزير ارشاد را ارشاد کند در غير اين صورت اگر قرار بر اين باشد که نظام يک آهنگ داشته باشد و وزير ارشاد يک آهنگ ديگر نقض غرض صورت می گيرد و اين موضوع با لباس آقای روحانی منافات دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016