شنبه 8 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کدام نماینده مجلس در توزيع شبنامه عليه روحانی نقش داشت؟

ایلنا ـ سخنگوی هيات رييسه مجلس شورای اسلامی از نقش يک نماينده نزديک به جبهه پايداری در توزيع شب‌نامه توهين آميز عليه رييس جمهور در صحن علنی مجلس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا در ارتباط با آخرين نتايج بررسی توزيع شبنامه عليه رييس جمهور در مجلس گفت: اين موضوع در آخرين جلسه هيات رييسه مجلس مطرح شد و اينگونه روشن شد که آقای ضرغام صادقی عضو هيات رييسه مجلس به اعتماد آقای دهقان ديگر عضو هيات رييسه اجازه توزيع اين شبنامه در صحن علنی مجلس را داده است.

نماينده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: آنگونه که مشخص شد ظاهرا آقای محمد دهقان منشی هيات رييسه مجلس به آقای صادقی اطمينان داده است که مطالب اين شبنامه از سامانه اطلاع‌رسانی رياست جمهوری برداشته شده بوده و مشکلی برای توزيع آن وجود نداشته است.

سخنگوی هيات رييسه مجلس با بيان اينکه بر اينکه آقای صادقی بر همين مبنا دستور توزيع شبنامه را داده است، تاکيد کرد: البته شخص آقای صادقی اعلام کرده‌اند که از نوع اطلاع‌رسانی در اين مورد ناراحت بوده‌اند.

نعمتی يادآور شد: در نهايت اعضای هيات رييسه مجلس تصميم گرفتند که در موارد اين چنينی برای توزيع هر برگه ای در صحن علنی مجلس با رييس جلسه هماهنگی لازم صورت بگيرد تا موارد اين چنينی پيش نيايد.

گفتنی است افشای نقش محمد دهقان نماينده چناران و طرقبه در مجلس در هدايت توزيع شبنامه عليه رييس جمهور در حالی صورت گرفته است که او يکی از نمايندگان فعال در استيضاح وزير علوم بوده و دقايقی پيش از اعلام رای عزل فرجی دانا انگشتان خود را به سمت پايين گرفت و با خوشحالی خبر عزل فرجی دانا را به نمايندگان هم طيف خود داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016