دوشنبه 10 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عضو مجلس خبرگان رهبری: بهترين هديه به بانوان تفکيک جنسيتی است

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترين راه به منظور ايجاد امنيت اخلاقی در جامعه ايجاد پارک بانوان است و همچنين بهترين هديه به بانوان تفکيک جنسيتی است.

به گزارش مهر، آيت الله محسن حيدری شامگاه گذشته در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان و باغ موزه معين که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر در پارک شهروند اهواز برگزار شد، عنوان کرد: احداث اين دو پروژه با حمايت ويژه شورای شهر اهواز و پيگيری مجدانه شهردار صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پروژه احداث باغ موزه ايران زمين يک پروژه فاخر برای استان محسوب می شود و پروژه پارک بانوان نيز در شرايط کنونی جامعه از ضرورت بالايی برخوردار است.

وی با اشاره به احداث يک موزه دفاع مقدس در کنار اين مجموعه گفت: احداث اين موزه در راستای خوزستان شناسی و جذب گردشگر بسيار تاثير گذار خواهد بود.

آيت الله حيدری با بيان اينکه بحث تفکيک جنسيتی در راستای تکريم بانوان است اظهار کرد: اين طرح به منظور کوچک شمردن بانوان نيست. بانوان انسان هايی متمدن و فاخر هستند که تمايل دارند با رعايت حدود شرعی و با آرامش و شادی زندگی کنند.

وی با بيان اينکه تفکيک زنان و مردان در محل کار در سال های گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصويب رسيده بود گفت: در پيشرفته ترين دانشگاه های کشور آمريکا دانشجويان دختر و پسر را از يکديگر تفکيک کرده اند و اين مسئله منجر به رشد علمی در دانشگاه ها خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016