دوشنبه 10 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ربودن و قتل احتمالی ابراهيم مهرنهاد توسط يک گروه مسلح مخالف حکومت

خبرگزاری هرانا- ابراهيم مهرنهاد، وبلاگ نويس، زندانی سياسی سابق و از فعالان مدنی منطقه بلوچستان توسط يکی از گروههای محلی مسلح مخالف حکومت ربوده و به احتمال قوی به قتل رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، يک گروه مسلح مخالف حکومت ايران، امروز با انتشار اطلاعيه و تصويری، اعلام کرد که ابراهيم مهرنهاد از فعالان مدنی بلوچ و برادر يعقوب مهرنهاد وبلاگ نويس اعدام شده بلوچ که پيش از اين مدت ۳ سال در دوران نوجوانی به دليل وبلاگ نويسی در زندان به سر برده بود را ربوده و به قتل رسانده است.

در متن منتشره از سوی اين گروه آقای مهرنهاد متهم به همکاری با نهادهای امنيتی و دخيل بودن در مرگ يکی از رهبران اپوزيسيون مسلح بلوچستان در طی روزهای اخير شده است، همچنين اين گروه مدعی شد که نامبرده را “به سزای عمل اش رسانده است”، اين ادعا به گواه مطلعان از ادبيات اين گروه به احتمال قوی به معنای قتل آقای مهرنهاد توسط گروه مذکور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016