دوشنبه 10 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حرف های مرتضوی بعد از جلسه دادگاه به خبرنگاران

تهران - ايرنا- سعيد مرتضوی گفت: موضوع اصلی گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعی مربوط به بابک زنجانی است و بايد بگويم که حتی يک شرکت هم به اين فرد واگذار نشده است

به گزارش خبرنگار حقوقی قضايی ايرنا، متهم پرونده سازمان تامين اجتماعی بعد از پايان جلسه دادگاهش که امروز در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: اطلاعات و مدارکی که امروز ارايه کردم نشان داد که گزارش تحقيق و تفحص دروغ بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرتضوی با اشاره به کمک ۴۵ ميليون تومانی به اتحاديه های کارگری اظهار داشت: کمک ۴۵ ميليون تومانی به اتحاديه های کارگری از وجوه غير شمول و با اختيارات رييس سازمان بهزيستی صورت گرفته است که اين کار در حال حاضر نيز انجام می شود.

وی درباره کمک به نمايندگان مجلس ادامه داد: رييس سازمان تامين اجتماعی از محل غير شمول می تواند به نمايندگان مجلس نيز پول بدهد تا آنان در حوزه های انتخابی خودشان به مستضعفان کمک کنند.

رييس سابق سازمان تامين اجتماعی با بيان اينکه به همه موارد از گزارش تحقيق و تفحص پاسخ داده ام، اظهار داشت: در همين راستا لايحه ای دفاعی در ۴۸ برگ و بيش از ۴۰۰ صفحه مستندات پيرامون اقدامات خود در سازمان تامين اجتماعی ارائه کردم.

مرتضوی در ادامه به مستندات لايحه دفاعی خود اشاره کرد و افزود: لايحه دفاعی من مستند به مصوبات هيات امنای سازمان و مصوبات هيات مديره سازمان و مستند به قانون سازمان تامين اجتماعی است.

رييس سابق سازمان تامين اجتماعی در خصوص جلسه بعدی دادگاه خود گفت: من هم دفاعيه خودم را گفتم و هم لايحه ام را با ذکر مستندات ارائه کردم قاعدتا بازپرس بايد پرونده را مطالعه کند.

به گفته مرتضوی بازپرس پرونده ۴ نفر از کارشناسان رسمی را برای بررسی پرونده تعيين کردند و اعلام نظر نماينده و بخش هايی از بررسی اين کارشناسان در جلسه امروز قرائت شد.

وی ادامه داد: مشخص شد که هيچ تخلفی از سوی من صورت نگرفته است.

رييس سابق سازمان تامين اجتماعی خاطرنشان کرد: پس از اينکه بازپرس پرونده و لايحه دفاعی و مستندات ارائه شده از من را مطالعه کرد در صورت نياز برای ارائه توضيحات تکميلی مجددا به دادگاه دعوت می شوم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016