دوشنبه 24 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بررسی پرونده شکايت از احمدی‌نژاد متوقف شده است

قانون اساسی می‌گويد همگان در برابر قانون مساوی هستند. بنابراين همين قانون و اصول آن هم بايد در مورد آقای احمدی‌نژاد هم رعايت شود.

نماينده حقوقی مجلس در پرونده شکايت از محمود احمدی‌نژاد می‌گويد که هنوز هيچ خبر جديدی در مورد اين پرونده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مجتبی ملک‌افضلی نماينده حقوقی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در ارتباط با آخرين وضعيت پرونده شکايت مجلس شورای اسلامی از محمود احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه درباره اين پرونده که زمان زيادی هم از آن گذشته است هيچگونه تصميم‌گيری جديدی اتخاذ نشده و يا اگر تصميم جديدی هم اتخاذ شده است حداقل اين است که به ما هيچ اطلاعی داده نشده است.

وی افزود: قانون اساسی می‌گويد همگان در برابر قانون مساوی هستند. بنابراين همين قانون و اصول آن هم بايد در مورد آقای احمدی‌نژاد هم رعايت شود.

نماينده حقوقی مجلس در پرونده شکايت از رئيس جمهور سابق ادامه داد: بی‌خبری از اين پرونده بعد از ۹ ماه اين را به ما نشان می‌دهد که پرونده متوقف است و قرار نيست خبر جديد از آن بيرون بيايد.

گفتنی است محمود احمدی‌نژاد آذر ماه سال گذشته با شکايت مجلس شورای اسلامی به دليل عدم ابلاغ و اجرای برخی قوانين به دادسرا احضار شد که با وجود شکايت‌های ديگر و حضور شاکيان در جلسه دادگاه، محمود احمدی‌نژاد از حضور در دادگاه خودداری کرد. مسئولان قضايی نيز تا چندی پيش اعلام کردند که اين پرونده در وقت احتياط و نظارت قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016