چهارشنبه 26 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

افزايش قيمت آب برای مشترکان پرمصرف

وزير نيرو اظهار کرد: در جلسه امروز هيات دولت قرار شد تا افزايش قيمتی در پله‌های بالای تعرفه پلکانی انجام شود تا مشترکان پرمصرف به دليل انگيزه اقتصادی مصرف خود را کاهش دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حميد چيت‌چيان وزير نيرو صبح امروز پس از جلسه هيات دولت در نشست خبری با اشاره به اخبار مطرح شده طی روزهای اخير در مورد کمبود منابع آب و بحران آب، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه هيات دولت گزارش تشريحی در مورد منابع و مصارف آب در شهر تهران ارائه شد.

وی با اشاره به بخش‌هايی از اين گزارش خاطرنشان کرد:‌ در تهران ما حدود ۲۵ از کل آب شرب مصرفی کشور را توليد و مصرف می‌کنيم و با توجه به اينکه جمعيت تهران دوازده درصد جمعيت کل کشور است اين حجم آب مصرفی نشان می‌دهد که تهرانی‌ها دو برابر کل متوسط کشور آب مصرف می‌کنند.

وزير نيرو با توجه به نرخ رشد جمعيت کشور در سال‌های اخير، خاطرنشان کرد: با وجود اينکه نرخ رشد جمعيت در سال‌های اخير ۱/۸ درصد بوده است اما سرانه مصرف آب در کشور با سه درصد افزايش مواجه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016