شنبه 5 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضيح دبير شورای عالی فضای مجازی درباره فيلترينگ وايبر و واتس‌آپ

ایسنا ـ دبير شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اين‌که بحث فيلترينگ فضاهايی مانند وايبر و واتس آپ به کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه مربوط می شود، گفت: شورای عالی فضای مجازی در اين زمينه تنها بحث سياست‌گذاريهای کلان را انجام می‌دهد و اجرای فيلترينگ بر عهده کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدحسن انتظاری در حاشيه مراسم افتتاحيه اولين نمايشگاه امنيت فضای سايبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا تا به حال از نرم‌افزارهايی مانند وايبر و واتس آپ استفاده کرده است اظهار کرد: تا به حال از اين برنامه‌ها استفاده نکرده‌ام اما معتقدم که بايد در اين زمينه بر توانمنديهای داخلی تکيه و در عين حال نيازهای مردم را برطرف کرد.

وی با بيان اين‌که تاکيد شورای عالی فضای مجازی بر ايجاد برنامه‌های ملی داخلی در حوزه ارتباطات است، تصريح کرد: برنامه‌های پيام رسان می‌توانند نياز مردم را برطرف کنند اما تاکيد ما بر اين است که بايد اين نرم افزارها داخلی باشند.

دبير شورای عالی فضای مجازی مديريت نرم افزارهای داخلی را از جمله برنامه‌های شورای عالی فضای مجازی دانست و افزود: پيوست فرهنگی در کميسيون ارتقای محتوای مرکز ملی فضای مجازی تصويب شده است و به شورای عالی فضای مجازی نيز ارسال شده است.

انتظاری ادامه داد: اين پيوست در جلسه بعدی شورای عالی که به زودی برگزار می‌شود بررسی و تصويب خواهد شد.

وی درباره اجرای مجوز نسل سوم و چهارم ارتباطی تا ابلاغ پيوست فرهنگی تصريح کرد: مجوز برقراری نسل سوم و چهارم ارتباطی از سوی اپراتورها بايد بعد از تصويب پيوست و ابلاغ آن به وزارت ارتباطات و ساير دستگاه‌های ذيربط عملياتی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016