شنبه 5 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
3 شهریور» پرده‌برداری از تخلف ۲۲ ميليارد دلاری
23 تیر» دو کلاهبرداری ميلياردی در جنوب کشور
پرخواننده ترین ها

۷۱ سال زندان و ۳۰۰ ميليارد جريمه برای ۱۳ متهم اقتصادی

شعبه ۱۰۶۴ دادگاه عمومی جزايی تهران حکم غيرقطعی سيزده متهم يک پرونده به اتهاماتی از قبيل کلاهبرداری ، ارتشاء ، جعل را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با اعلام شکايت اداره حقوقی بانک ملت و گزارش های واصله از سازمان بازرسی کل کشور و مرکز عمليات ويژه پليس آگاهی ناجا عليه سيزده متهم ، پرونده در دادسرای امور اقتصادی مطرح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



پس از صدور کيفرخواست پرونده در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه عمومی جزايی تهران مستقر در مجتمع قضايی امور اقتصادی مورد رسيدگی قرار گرفت .

براساس رأی صادر شده از اين شعبه متهمين پرونده به اتهامات يادشده به هفتاد و يک سال حبس و پرداخت مبلغ يکصد و بيست و شش ميليارد و نهصد و دو ميليون و ده هزار و نهصد و هفت ريال رد مال درحق بانک ملت و همچنين پرداخت جزای نقدی به مبلغ يکصد و هفتاد و پنج ميليارد و سيصد و نود ميليون و دويست و بيست و شش هزار و دويست و سی و دو ريال محکوم شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016