یکشنبه 6 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمايت همه نمایندگان مجلس از مواضع روحانی در نيويورک

همه‌ی نمايندگان مجلس شورای اسلامی طی بيانيه‌ای از مواضع حسن روحانی، رئيس جمهور ایران در نيويورک حمايت کرده و اظهارات نخست وزير بریتانیا را محکوم کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زيراست:

اکنون که سفر حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی، رئيس جمهور محترم برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد درنيويورک به پايان رسيده است، جا دارد از مواضع متين و حق طلبانه‌ی ايشان در دفاع از حقوق ملت ايران به ويژه حق استفاده از انرژی صلح آميز هسته‌يی سپاسگزاری کنيم.

همچنين لازم است از مواضع رياست محترم جمهور نسبت به مداخلات ناروای آمريکايی‌ها تحت عنوان ائتلاف ضد داعش درسوريه و عراق و نمايش مضحک مبارزه با تروريسم قدردانی کنيم.

سخنان رئيس جمهور که بيانگر عزم واراده‌ی ملت مومن و متحد ايران در مقابله با خوی استکبار طلبی سلطه گران است حامل اين پيام است که تحريم‌ها و تهديدها نتوانسته است رخنه‌ای در سنگر استوار ايستادگی اين ملت بزرگ ايجاد کند.

اظهارات سخيف نخست وزير انگليس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داد که روباه پير انگليس که مدتهاست در مسيراستعمارگری دنبال روی بی اراده‌ی آمريکا و صهيونيست شده است هنوز واقعيت انقلاب اسلامی را درک نکرده و به ميزان نفرت ملت ايران از انگليس و به تعبير دقيق و درست رهبر معظم انقلاب اسلامی، انگليس خبيث پی نبرده است.

ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی که امضاء کننده‌ی اين بيانيه هستيم اظهارات زشت و موهن و مداخله جويانه نخست وزير انگليس را محکوم می‌کنيم و اطمينان داريم به فضل الهی ايران اسلامی راه امام راحل را در حفظ استقلال ايران به رهبری حضرت آيت‌الله خامنه‌ای با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد و دولت و ملت متحد با يکديگر به پيش خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016