سه شنبه 8 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سپر سرباز شاه عباس هديه پوتين به روحانی + تصاویر

389286_799.jpg
ايرنا - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رييس جمهوری گفت: پايان ديدار گرم روز گذشته روسای جمهوری ايران و روسيه خاطره انگيز شد و پوتين سپری را به روحانی هديه داد.

به گزارش ايرنا، «پرويز اسماعيلی» در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فيس بوک نوشت: ديدار عصر دوشنبه ۷ مهر ۹۳ ولاديمير پوتين رييس جمهوری روسيه با دکتر روحانی که بعد از نشست موفق سران ساحلی دريای خزر در آستاراخان روسيه برگزار شد، بسيار صميمی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: چهار ديدار دو رييس جمهوری ايران و روسيه طی يکسال، نشان از شتابی دارد که دو کشور بزرگ و همسايه برای توسعه روابط آغاز کرده اند.

746004.jpg
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رييس جمهوری با بيان اينکه پايان ديدار گرم پوتين - روحانی خاطره انگيز هم شد، گفت: رييس جمهوری روسيه دستور داد کارکنان کاخ کرملينِ آستاراخان (قلعه تاريخی تسيخ هاوس که در جنگ جهانی اول دژ و انبار مهمات بوده است) قابی را برای هديه به رييس جمهوری ايران بياورند. آوردند. سنگين و با ابهت بود. کمی هم ضربه خورده بود.

اسماعيلی گفت: درون قاب، سپر رزمی يکی از سربازان شاه عباس اول (قرن هفدهم) از جنس برنز و طلا و مربوط به جنگی بوده که در آن دوره (۱۶۰۳ تا ۱۶۱۸ ميلادی) ميان ترکيه و ايران رخ داده است.

اسماعيلی اضافه کرد: پوتين آخرين جمله ای که با خنده گفت، اين بود: «ظاهرا اين سپر بدست حريف افتاده، اما ايران برنده آن نبرد بود.» جلسه با صميميت و خرسندی حاضران پايان يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016