پنجشنبه 10 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سازمان محيط زيست: پارازيت سرطان‌زا است و بايد حذف شود

تهران - ايرنا - سازمان محيط زيست از کميته رسيدگی به وضعيت پارازيت ها درخواست کرد، با توجه به سرطان زا بودن پارازيت ها، تصميم ديگری برای تهاجم فرهنگی اتخاذ شود.

سعيد متصدی معاون محيط زيست انسانی سازمان حفاظت محيط زيست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ايرنا با اعلام مطلب فوق، اظهار کرد: برای رسيدگی به وضعيت پارازيت ها کميته مشترکی با همکاری سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکيل شده است و تاکنون جلسات آن در سطح وزير تشکيل و مصوباتی نيز داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بر اساس اين مصوبات قرار شد مبحث مربوط به پارازيت ها و تاثير آن بر روی انسان با جديت پيگيری شود زيرا بحث سرطانزا بودن پارازيت ها بارها مورد بررسی قرار گرفته است و احتمال بروز اين بيماری به علت تاثير پارازيت ها در انسان وجود دارد.

متصدی اظهار کرد: پيشنهاد سازمان محيط زيست بر حذف کامل پارازيت ها است اما اگر قرار است برای مقابله با بحث تهاجم فرهنگی و حفاظت از شان و کيان کشور اقدامی انجام شود بهتر است راه های ديگری برای آن پيشنهاد شود.

متصدی گفت: اکنون در کميته مشترک رسيدگی به پارازيت ها کار با جديت دنبال می شود و يک سری آزمايش ها در حال انجام است تا با بررسی نتايج آن بتوانيم به راهکاری اساسی و قطعی دست يابيم، رسيدن به اين هدف نيازمند هماهنگی بين دستگاه های مختلف و شرايط کشور است.

وی افزود: پيگيری های خود تا رسيدن به نقطه مطلوب را انجام می دهيم اما روند رو به جلو کارها نشان می دهد در آينده ای نزديک مشکلات برطرف خواهد شد.

متصدی با بيان اينکه در موضوع پارازيت ها بحث های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زيست محيطی و سلامت وجود دارد،ابراز اميدواری کرد: در آينده نزديک به نقطه قابل قبولی برسيم تا اين نگرانی هم از جامعه برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016