دوشنبه 14 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اولتيماتوم پليس به فيس بوکی‌ها: تمام فضای مجازی و سايبری رصد می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان ملاير با اشاره به اينکه در حوزه پليس فتا، تمام فضای مجازی و سايبری رصد می‌شود، گفت: با افرادی که از طريق فيس‌بوک با شبکه‌های خارجی بيگانه در ارتباط هستند، ‌با هماهنگی مراجع‌قضايی برخورد قانونی صورت می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرهنگ شعبان ترک‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا، از تشکيل ۲۲ پرونده درهمين راستا و ارجاع آن به مراجع قضايی ذی‌ربط خبرداد و افزود: مجرمان اين پرونده‌ها با شبکه‌های اجتماعی ضداخلاقی در رابطه بودند که کليه پرونده‌ها منتج به نتيجه شد.

وی به متلاشی‌کردن باند تهيه و توزيع عمده اقلام ضدفرهنگی متعلق به مجرمانی اهل استان‌های غربی و کشف و انهدام دو محموله بزرگ مشروبات‌الکلی در شش ماهه اول سال اشاره و اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۲ نفر از اتباع بيگانه شناسايی و دستگير شده‌اند.

ترک‌نيا ادامه‌داد: کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و ۲۳ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز، پلمب ۳۳۰ مغازه متخلف، جمع‌آوری ۱۲ هزار قليان و پلمب ۲۱ واحد قليان‌فروش به همت نيروی انتظامی ملاير صورت پذيرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016